vrijdag 10 oktober 2008

Op pad

Ik hoor hier meer vogels, en het is hier ietjes warmer. Er zijn veeeeeel meer bomen, die langzaam rood kleuren en de huizen zijn duidelijk groter. Verder weet ik het nog niet zo goed, maar ik ben er ook pas net. Ik zit namelijk in Asheville, North Caroliona, waar Brooke woont. Even een weekendje weg. Al moet ik zeggen dat ik nu al met weemoed aan New York denk, waar dit weekend een goed toneelstuk is te zien en een leuk concert is op zondag. Die ik dus mis.
Maar het is wel heel fijn om Brooke te zien, te zien waar ze woont en met wie ze getrouwd is.
Ik ontmoette haar zeven jaar geleden in Nieuw Zeeland en zag haar in 2005 voor het laatst in Amsterdam. Hoogtijd om weer eens bij te kletsen. Maandagochtend vlieg ik achterlijjk vroeg weer terug naar huis, waar ik dan de dingen die ik echt nog wil doen in vier dagen moet proppen..

Geen opmerkingen: