dinsdag 23 september 2008

Zondag

Op zondagochtend ga ik na een kopje thee op pad.
Met de train (metro) ga ik naar Brooklyn Heights, de buurt waar ik later, als ik groot ben, ga wonen. Ik zwerf door de brede straten, maak foto's van Manhattan aan de overkant van het water en lunch met een large latte and wafels. Op het terras lees ik in de New York Times Sunday edition onder andere over de come-back van de Muppets die door Disney opnieuw in de markt worden gezet (de kinderen van tegenwoordig schijnen niet te weten wie Miss Piggy is).
Na de lunch loop ik door naar Dumbo, het gebied onder de Brooklyn Bridge om rond half vier de train naar Manhattan te nemen. Naar Bryant Park om precies te zijn, want daar heb ik afgespoken met Fen, die in het CREA Cafe werkt. We drinken koffie in het park en checken op het wireless internet (want tuurlijk heb ik mijn laptop bij me) de mail. Daarna gaan we richting East Village, waar we met wat andere mensen gaan eten, om uiteindelijk te eindigen in een kroeg waar een band veel lawaai maakt.
Met andere woorden: zo'n typische zondag.

Geen opmerkingen: