donderdag 31 december 2009

Wenslijst

Met het nieuwe jaar in aantocht is het natuurlijk een mooi moment om terug te kijken op het oude jaar en te zien wat het zoal gebracht heeft. Die terugblik deed me realiseren dat mijn goede voornemens me meestal frustreren, aangezien ze bestaan uit dingen die ik zelf actief moet doen of laten. Dus nu heb ik besloten dat ik het me makkelijk maak komend jaar. In plaats van voornemens ga ik wensen hebben. Het schijnt dat als je die de kosmos instuurt, ze uiteindelijk uitkomen.

Dus bij deze wens ik, in willekeurige volgorde, (o.a.) dat ik in 2010 eerder naar bed zal gaan. Ik wens orde in de chaos. Ik wens meer etentjes met fijne mensen. Ik wens inspiratie. Ik wens uitdagingen. Ik wens dat oma me dit jaar nog herkent. Ik wens verre reizen. Ik wens vriendschap. Ik wens zin om te hardlopen. Ik wens een mooi gebit. Ik wens dat al mijn vrienden gelukkig blijven (zij die dat zijn) of gelukkig worden (zij die op weg zijn). Ik wens succes. Ik wens een reisje naar New York. Ik wens dat Dexter snel weer doorgaat. Ik wens liefde. Ik wens meer betaalbaar biologisch eten. Ik wens mooie momenten. Ik wens lichtheid. Ik wens een concert van Rufus in Nederland. Ik wens leuke laarsjes. Ik wens dat ik mooie films mag maken. Ik wens kracht. Ik wens kansen. Ik wens duidelijkheid. Ik wens rust Maar bovenal wens ik een mooi jaar.

Gelukkig nieuwjaar.

Geen opmerkingen: