woensdag 5 augustus 2009

Sixth Sense

Ik schreef al eerder over een speech op TED: een van de meest geweldige websites die er zijn, omdat ze voorzien in een eindeloos aantal inspirerende en/of verbazingwekkende lezingen van mensen waarvan je vaak nog nooit gehoord hebt.
TED staat voor Technology, Entertainment en Design en de lezingen gaan over de meest uiteenlopende onderwerpen binnen die gebieden.
Nu zijn er een bepaald soort lezingen die ik altijd links laat liggen. Deels vanuit het idee dat er andere, meer interessante onderwerpen zijn, deels omdat ze vaak te technisch zijn. Toch stuitte ik toevallig op onderstaande 'talk' over een nieuw design, the sixth sense', waar mijn mond letterlijk van open viel. Ik snap totaal niet hoe ze het doen. Maar mijn god. Ik skip de iPhone, doe mij dit ding maar!

Geen opmerkingen: