zaterdag 6 maart 2010

Happy

Je hebt van die dagen. Dat het onophoudelijk regent. Of dat de zon wel schijnt maar het veel kouder is dan je denkt. Of van die dagen waarop je op het moment dat je je ogen open doet alweer verlangt naar het moment dat je weer onder je dekbed mag kruipen. Dagen waarop de wereld even iets sneller of langzamer draait dan jij, waarbij alles uit de pas lijkt te lopen.
Op dat soort dagen moet je kunnen terug vallen op basisvoorzieningen. Onderstaand filmpje is daar voor mij één van. Het maakt me blij. Of blijer. Of minder gefrustreerd. Of wat dan ook.

2 opmerkingen:

Amis zei

Fantastisch! Deze ga ik ook aan mijn voorraad toevoegen... Ik moet het nu vooral van Mayra Andrade (Comme s'il en pleuvait) en nog altijd van Julieta Venegas (El presente) hebben.

Miriam zei

Julieta staat ook nog steeds op mijn playlist. Alleen vind ik die meer bij een zomers weer en humeur passen... dus al een tijdje niet gedraaid ;)