maandag 29 september 2008

Mixed feelings

Ik zal maar beginnen met het bekennen van mijn slechte inpak skills. Ik heb bij mijn voorbereiding vooral gelet op de coolheid van mijn kleren, voor zover ik die heb. Dus ook coole schoenen. Je gaat natuurlijk niet op flinke wandelschoenen door New York lopen..
Los van het feit dat mijn coole schoenen een stuk minder fijn zijn om kilometers op te lopen iedere dag (wat ik doe), blijken ze ook niet helemaal waterdicht te zijn. Dat is bij een buitje niet zo erg, maar wel als het drie dagen regent.
Dus gisteren ging ik op schoenenjacht. En ik hoopte dat dat leuk zou zijn. Maar dat is het in Nederland niet en dus ook niet in New York. Ik geloof dat ik zowat iedere schoenenzaak op Broadway tussen Union Square en Canalstreet van binnen heb gezien (en geloof me, dat zijn er veel), maar er zat niets van mijn gading tussen.
Enerzijds ben ik erg blij met het feit dat ik de meeste schoenen in de rekken sowieso voorbij kan lopen: te hoge hakken. Dat maakt de keuze iets makkelijker. Maar aan de andere kant zou ik willen dat ik er in paste, want jee, wat heb ik veel fijne en mooie schoenen gezien. Gelukkig maar dat ze niet pasten, anders had ik ze allemaal gekocht!
Na uren zoeken (en dus pijnlijke voeten) en duizenden exemplaren te hebben gezien, kan ik het nog maar over een ding hebben...

Geen opmerkingen: