zaterdag 27 september 2008

Eten

Op zich valt het mee met de grootte van de maaltijden hier.
Ik heb tot nu toe nog maar een keer thuis gekookt, maar aangezien ik toch meestal in de stad ben ligt het voor de hand om ergens iets te eten. In de meeste gevallen krijg ik het niet helemaal op, maar er blijft ook niet echt achterlijk achter.
Vandaag ging ik voor de portobello burger die, toen hij voor mijn neus werd geschoven, er verrukkelijk maar ook enorm uit zag. Ik vreesde wederom dat ik dit niet volledig aan kon. Maar na niet al te lange tijd moest ik tot mijn grote verbazing concluderen dat mijn bordje leeg was. En nu vraag ik me in grote angst af of dat gewoon betekent dat ze in deze diner normale porties serveren, of dat ik langzaam gewend begin te raken aan die grote hoeveelheden?

Geen opmerkingen: