zaterdag 23 mei 2009

Succesvol

Gesprekje op het terras:

- Ik zou willen dat ik succesvol was, echt succesvol
- Wat zou je dan wel hebben wat je nu niet hebt?
- Succesvolle kleren, succesvolle kinderen, een succesvolle man
- Met een succesvolle boot neem ik aan?
- Uiteraard.

Mevrouw in witte linnen broek en dito hemdje loopt langs.
- Volgens mij zijn witte kleren succesvolle kleren.
- Waarschijnlijk wel. Ook al ziet het er niet uit.
- Maar ja, ook als je succesvol bent moet je iedere dag poepen.
- Dat is toch niet zo erg?
- Volgens mij kan je het nog het meest afmeten aan je poep.
- Pardon?
- Als je succesvol kan poepen, dan ben je vast verder ook succesvol.
- Wanneer poep je dan succesvol?
- Succesvolle poep bestaan uit drie elementen. De eerste ben ik even kwijt, maar 2 is pindakaas kleur en 3 is niet te hard en niet te zacht.
- Interessant. Dan ga ik mijn dieet maar eens aanpassen.

1 opmerking:

wishful_successful zei

honey :)
goede ontlasting is
1) luchtig van textuur
2) pindakaaskleurig
3) bevuilt de anus niet