zondag 10 mei 2009

Digitale vrienden

Zondagmiddag online.
Op Facebook krijg ik een berichtje van een vriend uit NY. Een van zijn vrienden speelt in de Melkweg vanavond, of hij even kaartjes voor me moet regelen... Tuurlijk! Altijd leuk! Jon Solo speelt met Brett Dennen in het voorprogramma van the Fray. Aangezien dat soort shows altijd later beginnen dan aangekondigd kom ik met R. die ook van leuke bandjes houdt, rond achten bij de Melkweg. Er wordt nog gebouwd. Om half negen komt de band op. Het applaus is echter van dien aard dat wij het donkerbruine vermoeden krijgen dat dit de uitverkochte hoofdact is.
Ik heb geen iPhone, dus kan niet even snel het internet op om via Facebook Jons nummer te vragen, de sms laat op zich wachten. Aangezien the Fray niet ons kopje thee is gaan we onverrichter zake weer naar huis.
Thuis gekomen goggle ik beide heren en stuit op een groot aantal melige videoblogs van hun tour (op de site van Brett te zien) en hun myspace-sites.
Verdorie, dit is nog echt leuke muziek ook! Aanstaande woensdag staan ze in Rotterdam in Rotown en volgende week maandag in Eindhoven in de Effenaar. Wie gaat er mee?

Jon maakte de muziek bij onderstaande video, die dan weer gemaakt is door Dave, uit NY.

2008 Cherry Blossom Time-lapse at Brooklyn Botanic Garden from Brooklyn Botanic Garden on Vimeo.

Geen opmerkingen: