zondag 15 maart 2009

Brad

Ik loop natuurlijk weer gigantisch achter, wat betreft hippe films. De Oscars zijn alweer lang en breed achter de rug, de kaarten zijn al lang verdeeld. Maar voor mij zijn vele dingen nog nieuw. Dus zat ik afgelopen week vol verbazing bij The Curious Case of Benjamin Button. Wat een heerlijke film! En wat een bijzonder verhaal. Goed, iedereen weet vast al waar de film over gaat en ik zal de verrassing voor mijn mede-achterlopers niet verpesten. Ook als het geen verrassing meer is: ga die film zien! Hij heeft niet voor niets meerdere Oscars gekregen.


Vervolgens zag ik een dag later Burn after reading, die al tijden op mijn to-do lijstje stond. Ook geweldig. Op een totaal andere manier, maar toch.

Maar goed, waar ik uiteindelijk naar toe wil is mijn hernieuwde bewondering voor Brad. Waarvan ik eigenlijk niet begreep waar iedereen zo lyrisch over was. Ja, tis een mooie jongen, maar zo zijn er wel meer..
Maar na deze week begrijp ik het wel iets beter. Hij is best goed.

Geen opmerkingen: