zaterdag 18 oktober 2008

Bekenden

Afgelopen woensdag, nog net op het nippertje, is het gebeurd: ik kwam iemand tegen die ik kende. Althans, iemand met wie ik drie weken eerder aan eenzelfde tafel had gezeten tijdnes het concert van Louden Wainwright III. Waar we toen even een praatje maakten. En nu liep ik hem plotseling tegen het lijf in een fietsenzaak waar ik een fiets wilde huren. Hij wist direct waarvan we elkaar kenden. Gelukkig. Want ik stond hem nogal peinzend aan te kijken.
Aangezien het lot ons verenigd had zijn we toen een beetje gaan rondlopen en praten. Zo kwam ik er al snel achter dat Scott 39 was, hij getrouwd is met 2 kinderen, 2 jaar geleden een eigen marketing bedrijf is gestart en hij vanaf het begin vond dat ik een geweldige energie uitstraalde. Kijk, dat praat lekker. Na anderhalf uur stapte hij weer op zijn fiets. Mij achterlatend met een tegen-het-lijf-loop-ervaring.

Geen opmerkingen: