vrijdag 12 december 2008

Kerstsfeer

Ik hou niet van feestdagen. Opgelegde gezelligheid gaat er bij mij nou eenmaal niet zo goed in. Verplichte etentjes, gezellige momenten, een kerstboom. Voor mij hoeft het niet.
Maar na het zien van onderstaande filmpje kreeg ik spontaan zin om kaarsen aan te steken. Een wijntje in te schenken. En iedereen te bellen waar ik van hou om ze te vertellen dat ik van ze hou.
Of, wacht even, nee, ik ga gewoon nog een paar keer kijken.



De allervriendelijkste en lichtelijk zenuwachtige heer links is Jorn Weisbrod, de vriend van Rufus, voor wie dat nog niet wist.

1 opmerking:

Amis Boersma zei

Ja, dit is fantastisch! Ik ben zowiezo een sucker for Christmas, maar ik snap nu ook dat jij het (een beetje) wordt...

Heb je telefoontje gemist denk ik, maar ik hou ook van jou, hoor! Hehe

Nu je in de kerststemming bent, is dit misschien ook wat voor je. Of is dit a bridge too far? ;)

http://www.youtube.com/watch?v=Y1GPxcxrBkI