zaterdag 25 april 2009

Twaalf

Bambie speelt er weer lekker op los. Deze week in reprise in Amsterdam, Bambie 12. Ik zag de voorstelling nadat ik net uren in een vliegtuig vanuit Bangkok had gezeten, en kon me waarschijnlijk daardoor niets herinneren. Waardoor ik gisteren anderhalf uur lang aha-erlebnissen had. Tot mijn grote vreugde, moet ik zeggen. Prachtige fragmenten met mooie beelden en ontroerende momenten in de zo herkenbare Bambie-stijl.

Onderstaand fragment is een kleine uitsnede. Een onderdeel van een voorstelling. Naar mijn idee een verbeelding van het verplichte plezier, het zogenaamde vrij-mi-bo-gevoel, of kerst met je familie, of vrienden die je eigenlijk geen vrienden meer wilt noemen. Je kent het wel...



Van 11 tot 21 mei speelt Bambie in Lantaren/Venster in Rotterdam weer een Bambierambam. De kans voor een ieder om Bambie 8, mijn favoriete voorstelling allertijden, te gaan zien. Of te gaan herzien. Want ook als je je wel alles herinnert zijn Bambie voorstellingen fijn. Op naar Roterdam dus!

1 opmerking:

Milo zei

Ik vond het ook een hele bijzondere voorstelling. Lekker raar, creatief en energiek - blij dat ik het gezien heb!

Groetjes van de jongen met ladder zwevend in de ruimte ;)