zaterdag 18 april 2009

Telefoongesprek

- (..) Zo, ik heb net twee taartjes opgegeten
- Wat? Nu net? Terwijl we aan het praten waren? Wat voor taartjes?
- Een gemixt fruit met harde bodem en eentje met slagroomvulling.
- Jeetje, wat knap.
- Eet jij nooit taartjes dan?
- Nee, ik hou niet zo van taartjes.
- Wat gek.
- Ik ben meer van de koekjes.
- Ik hou zelf dan weer helemaal niet van bonbons.
- Heb ik ook niet veel mee.
- Je weet eigenlijk nooit precies wat je dan in je mond stopt.
- (...)
- Net als Forrest Gump zeg maar, maar dan zie ik het niet zo positief.

(...)

Vreemde vrouwenstem: door technische problemen is uw gesprek helaas verbonden. Probeer het later opnieuw.

3 opmerkingen:

Unknown zei

snap t nie...

Miriam zei

Ik had gewoon een telefoongesprek.. Dit telefoongesprek. Kan je hebben...

Amis Boersma zei

Hehe, ik vind t fantastisch!