vrijdag 13 februari 2009

Tart nooit het lot

Ik heb vast iets gedaan waardoor ik het lot tartte, waardoor ik uiteindelijk vreselijk vertraagd in NY aankwam. Intussen was ik al 24 wakker, en kon ik niet meer echt nadenken. De dronken Portoricaan die in de metro tegen me begon te praten, mijn hand wilde kussen en blijkbaar met me mee wilde (zo goed is mijn Spaans niet) merkte duidelijk mijn vermoeidheid niet op. Misschien had ik onderstaand filmpje niet moeten plaatsen.

Maar goed. Na de dronkaard vriendelijk afgewezen te hebben (wat hij niet zo leuk vond) stond ik op 8th Ave, en moest ik nog een paar blokken lopen naar mijn huis. Ik heb dus nu een tijdelijk huis. In Chelsea. Met een slaapkamer, een badkamer, keuken, en woonkamer. Gewoon, een huis. Maar wel van mij.

Vanochtend trok ik de deur achter me dicht en liep ik over 8th Ave. En was ik heel, heel erg gelukkig. New York is leuk!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Lieve MO,

Geen berichten meer sinds vrijdag, goed of slecht nieuws. Ik houd het erop dat je volop geniet en geen tijd hebt om te schrijven. Groeten van ons allemaal