vrijdag 20 februari 2009

Inspiratie

Ik ben nu een week hier en heb de man van mijn leven alweer twee keer gezien. Hopelijk vanavond een derde, en waarschijnlijk laatste, keer. Het was een heel avontuur om hem te zien optreden in Montclair, NJ. De reis heen viel mee (los van dat mijn reisgenoot zijn jas verloor en nooit meer weder zal zien), maar terug duurde wat langer. Gelukkig ligt mijn appartement erg centraal en hoefde ik niet naar de rafelranden van de stad te reizen. Veel muziek gezien, veel koffie gedronken, veel gelezen. En al wat daarbij hoort. Veel gesprekken, veel indrukken. En veel ideeen. Waarvan ik nog niet precies weet wat ik ermee moet. Maar dat zal de tijd wel leren. Oude vrienden gezien, en vrienden van vrienden.
Met nog een week te gaan en veel afspraken op mijn agenda tel ik met vrees de dagen die ik nog heb..
Ik moet misschien maar weer gaan sparen voor een ticket.

Geen opmerkingen: