zaterdag 17 januari 2009

My life without me

Soms kan je op kleine cadeautjes getrakteerd worden. Zo werd ik door iemand geattendeerd op deze film, My life without me. Bijna tussen neus en lippen door, vertelde een collega me dat gisteren (toen nog morgen) een mooie film op tv zou komen. De vpro gids had het zelfs over 'een integer meesterwerkje dat geen moment vervalt in sentimentaliteit'.
Maar ja, ik had al afspraken gisteren, en vergat dus dat ik getipt was. Tot ik bij thuiskomst, moe en een beetje tipsy van de cocktails, nog even de televisie aanzette en precies het juiste net te pakken had. En, wonder boven wonder, precies in de begintitels van de film terecht kwam.
Om vervolgens niet meer van mijn plek te komen tot de aftiteling in beeld kwam.
Hieruit zijn twee lessen te trekken: luister goed naar tips van anderen en zet je tv op gekke momenten aan. Je weet nooit wat je zomaar cadeau kan krijgen!

Voor iedereen die hem nog niet gezien heeft en gisteren niet zo gelukkig was: huur hem!

Geen opmerkingen: